Sunday 22 January 2012

sekarang hidup aku sangat berubah sejak hadirnya dia dalam hidup aku .. dia membawa inspirasi dalam hidup aku walaupun dia tak pernah menaruh harapan kat aku .. dulu aku pernah kapel ngan dia tp sekejap saje .. aku dpat rasa kn narluri lelaki nya .. sayang sungguh aku terhadap diri nya .. sekarang dia masih sayangkan aku .. kami masih lg berhubung .. kadang-2 dia datang uma lepak-2 .. sekarang muncul pulak bekas teman lelaki aku yang dulu .. kini datang menaruh hati kat aku balik .. aku hanya menganggap dia sebagai kawan saje .. tak lebih dari itu but dia still tunggu aku .. hidup aku sekarang sangat lain .. byk yang berubah .. pape pown ak dah buat keputusan aku sendiri .. sorry sebab hampa kan korang .. aku tahu kau sayangkan aku lg because aku tak boleh teruskan hidup aku bersama kau .. aku dah ada teman yang akan temankan aku sampai bila-2 ..

No comments:

Post a Comment